Samarbejde med ACSI

ACSI kan være den ideelle partner for din virksomhed. I den forbindelse kan du tænke på den branding værdi, der ligger i deltagelse i vores loyalitetsprogram (ACSI Club ID), en joint promotion, placeringen af bannere eller reklamering i ét eller flere nyhedsbreve eller i vore campingguides. For at udveksle tanker omkring de mange muligheder, så kan du udfylde kontaktformularen.

Hvem er vi?

ACSI er ikke for ingenting blevet campingspecialisten for Europa. Vi har det mål, at kunne betjene campister så godt som muligt med information om campingpladser, campering, campingferier og rejser generelt.

Mange kender ACSI fra de velkendte, grønne campingguides. Men dernæst tilbyder vi også diverse dvd’er og administrerer adskillige europæiske hjemmesider - fyldt med campinginformation. Den største og mest kendte hjemmeside er www.eurocampings.eu, den europæiske campingsøgemaskine med 10 millioner besøgende om året.

Med mere end 50 års erfaring indenfor området camping og rejser, opretholder ACSI et tæt bånd med campingpladser og ejere af campingpladser. Takket være ACSI campingguides og rabatkortet til lavsæsonen, CampingCard ACSI, kan campingpladser hele året rundt, og ikke udelukkende i højsæsonen, regne med en højere booking andel.

Retningslinier for samarbejde

Din forespørgsel skal indeholde følgende oplysninger:
• Navn og mål for din organisation, produkt eller tjeneste
• Baggrund for aktiviteten og organisationen heraf
• En klar beskrivelse af projektet / aktiviteten (suppleret med information om hvilket produkt og land det drejer sig om)
• Den forventede udstrækning / medieværdi
• Dine forventninger til ACSI

Alle forespørgsler kan du sende til:

ACSI Publishing BV
Marketing & Sales
Postbus 34
6670 AA Zetten
Tlf. 0488-452055

Din forespørgsel vil blive behandlet indenfor 1 uge. Dersom forespørgslen ikke opfylder de opstillede krav, så bliver denne ikke behandlet*.

Tak for din interesse i ACSI!

*En forespørgsel om samarbejde bliver ikke behandlet, dersom det drejer sig om:
• Samarbejde hvorved der kun skal gives rabat til én part uden nogen gengæld af påviselig medieværdi og/eller financiel godtgørelse.
• Aktiviteter med et politisk eller religiøst mål.
• Fundraising tiltag, velgørenhedsaktiviteter og lign.